Over ons

Betrokken team, korte lijnen

Bij het uitbesteden van uw logistieke processen gaat het om vertrouwen. Als familiebedrijf met een historie van meer dan 65 jaar realiseren we ons dat als geen ander. Een team van zo’n 50 medewerkers staat klaar om professionele MKB-bedrijven optimaal te bedienen. We nemen u de logistieke zorg volledig uit handen, waarbij de tevredenheid van u als opdrachtgever én van uw klanten voorop staan.

Als bedrijf zijn wij gericht op samenwerking voor de lange termijn, waarbij wij letterlijk als verlengstuk van uw organisatie opereren. Om dit mogelijk te maken denken we niet in standaard processen of oplossingen. We kijken met u naar de optimale en meest efficiënte oplossing die naadloos aansluit bij uw wensen en identiteit. Persoonlijke benadering, korte communicatielijnen en betrokkenheid zijn daarbij gegarandeerd.

Ontdek wat u bij ons kunt onderbrengen:

MVO & Duurzaamheid

Als bedrijf gaan we zuinig om met ons meest kostbare bezit: een hecht team van betrokken medewerkers die zich dagelijks voor de volle 100% inzet voor ons gezamenlijk belang: optimale kwaliteit voor onze klanten. Duurzame inzet van onze medewerkers staat centraal. Zo zijn veilig werken en zorg dragen voor een fijne werkomgeving zaken waar we ons continu op richten.

Uiteraard gaan we ook met zorg om met onze omgeving en het milieu. Een uitgebreid MVO-beleid met belangrijke aspecten als duurzame energieopwekking door middel van zonnepanelen, efficiënt energiebeheer, afvalscheiding en recycling van materialen is hier onderdeel van.

Bent u benieuwd naar wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen?
Wij staan u graag te woord.

Wilt u (vrijblijvend) kennismaken met Doeleman Logistiek?